Wednesday, January 30, 2013

Tonton Setia hUjung Nyawa secara 0n9..

 Assalamualaikum..
         Recently ramai yang mula bercerita pasal cerita Setia Hujung Nyawa ni kan?baik kat sekolah,tempat kerja,makcik2 pun..baru-baru ni adik aku yg kat hostel pun sibuk tanya pasal citer ni..walaupan kat rumah aku dah ada novel dia,tapi pada aku,,cerita dia lagi best dari bace novel..sebab dalam tv,dia cuba hidupkan watak-watak Hady,Eriza and Ikram..so ni dia salah satu link untuk yg tak berkesempatan nak tengok drama ni kat tv3...hope you all enjoy yea =)

P/S:sekarang ni.aku suke pulak tengok watak Ikram..sebab bila part ade dia,macam sweet2 kelakar je dia blakon tu..wlupun kadang2 rasa macam..isk dia ni nyibuk je!..paling aku suke waktu dia mnyamar jadi kak bedah Hok Aloh!huhuhu..

http://www.youtube.com/embed/kBSXKtVbW2s

No comments:

Post a Comment